Borek u Žlutic

Borek u Žlutic
LDT Údolí mlh: 2019
Copyright Houmr 2019

Sponzoři Statutární město Kladno Makro Cash & Carry ČR s.r.o.

Přihlášení

Právě je připojených:
2 čtenáři

* Třídenní výprava (Kamenožrouti a Mamuťáci) Žihle, Rabštejn a hajdy domů
Vydáno dne 12. 09. 2006 napsal/a Houmr (3947 přečtení)

Dvoudeňák v tomto složení přežili a čekala je tůra větších rozměrů -třídeňák. To jak se s tím poprali se dozvíte, právě tady. Anebo možná ne, posuďte sami

Mamuťáci

3denní výprava

Nastává den "D". Jdeme na třídenní výpravu, "to je slávy" !!! Už se nemohu dočkat. Sbaleno mám už pře snídaní. A věcí mám méně než na dvoudeňák. Dostal jsem na povle všechny sušenky, takže jsem si nemohl stěžovat. Trochu mě štval čas odchodu, ale co se dalo dělat, zase jsem stihl partii febla.

Ve čtvrt na 12 nám jel vlak do Blatna, tam odsaď jsme pokračovali do Žihle již s Jirkou. V Žihle jsme měli za úkol nakreslit, co nejvěrnější mapu Žihle a pote jsme vyrazili do večerky dole v Žihli, tam jsme vykoupili polovinu krámu a vyrazili jsme po modré přes Žihleský les do hluboké. Tam odsud jsme vyrazili po asfaltce a potom jsme se vydali k Železnému Hamru (tábor), kousek tam odsuď jsme přespali

"Ráno" jsme vstávali v 10 a po obědě jsme hráli hru na zakázaná slova. Přespali jsme kousek od jiného tábora, kde Ondra začal s hladovkou. V sedm už jsme večeřeli a pote jsme začali vytvářet příbytek z celt, kde jsme všichni přespali namačkáni jak herinci.

Další den jsme vyrazili po červené do Ratiboře odkud jsme pokračovali k Vladařicím (celou cestu od Ratiboře k Vladařicím jsme s Ondrou táhli vpředu Dana). U Vladařic jsme se nasvačili (chleba s medem - vosy pomějte se) a pokračovali jsme po asfaltce, prošli jsme nějakou a pokračovali jsme po polní cestě (kukuřice) až nad Pšov. Poté jsem čekal půl hodiny na ostatní a nadešla vhodná chvíle pro čokoládu (Potom byla jěště jedna, ale k tomu se dostanu).

Když dorazil zbytek, tak jsme se najedli a pokračovali jsme polní cestou, kde jsme narazili na posed. Tam jsme zůstal sedět s Honzou, zbytek jsme poslali dál a nadešla druhá vhodná chvíle. Poté jsme s Honzou vyrazili a ještě než jsme došli k silnici, tak jsme ostatní dohnali. vlaštovky lítaly nízko, bylo těsně před deštěm.

Poté jsme hnali do tábora a stihli to přesně před lijákem. Hned, jak jsme došli byla večeře a hurá do postele.

Kamenožrouti

Třídeňák

Vyšli jsme z tábora a jeli vlakem do Žihle, v žihli jsme hráli hru kreslení mapy Žihle. Při hře jsme si kupovali různé sladkosti. Po té jsme všichni šli do krámu a nakoupily konzervi a různé jídlo. Nakoupili jsme a šli jsme na Rabštejn. Došli jsme do železnýho hamru a tam přespali.

Druhý den jsme došli na Rabštejn a šli jsme se podívat na židovský hřbitov. Koupili jsme si pravý včelařský med. Přespali jsme kousek za Rabštejnem u nějakého tábora. Protože jsme měli hlad tak jsme si rozdělali oheň a uvařili jídlo. Postavili jsme si z celt střechu protože vypadalo že bude pršet. Přespali jsme, ráno jsme si udělali jídlo a vyrazili do tábora.

( Celá tisková zpráva | Informační e-mailVytisknout článek | Zdroj: Kamenožrouti a Mamuťáci )

Novinky
07.08.2014: Radostná událost či jak se to říká
Kdyby Vás to někoho zajímalo, tak Lena Králová (Dudková) si zajistila zábavu na dlouhé zimní večery. Narodila se jí (a samozřejmě Kubovi) Eliška. Hodně stěstí.

27.02.2014: Halka ma Adama
Dnes v 0:40 se nam narodil Adam. Zatim vypada vse v poradku. Halka

23.12.2012: Nový Borek 2012
Martin Husák pro Vás připravil průřez minulým táborem. Sice to nebylo hned, ale k Vánocům snad potěší.

Foto-stan-studio

zobrazení: 542
známka: 0

Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS.