Borek u Žlutic

Borek u Žlutic
LDT Údolí mlh: 2019
Copyright Houmr 2019

Sponzoři Statutární město Kladno Makro Cash & Carry ČR s.r.o.

Přihlášení

On-line
Právě je připojených:
2 čtenáři

* O našem dvoudeňáku (DDB)
Vydáno dne 16. 01. 2011 napsal/a Houmr (3641 přečtení)

Z tohohle článku mám zase pro jednou pocit, že to psal někdo, koho to na výpravě bavilo a snad si to i užil. Nikdo neříká, že ujít mnoho a mnoho kilometrů je nějaká extra zábava, ale když chceš něco vidět, musíš pro to něco udělat. Proto doufam, že nelitujete svých obroušených podrážek, natažených svalů a ramen otlačených od popruhů svého batohu. Nejezdíte k nám snad proto, abyste jste si dokázali, že jste dobří, že na to máte a potkali spoustu nových kamarádů. Můžete na nás zapomenout, můžete si nás uchovat v paměti či na fotkách, ale to je asi tak všechno, co můžete. Pojďte si přečíst pěknou kupičku slov ze zápisku Patrika aka "Kosáka"...

Začalo to ve středu 11.8. 2010. Ráno jsme vstali, dali si rozcvičku a nasnídali se. Po náročném a dlouhém balení jsme kolem 10. hodiny konečně vyrazili. Pamatuju si to, jako kdyby to bylo včera :-D Razíme si to z tábora pod vedením zkušeného (a obrovského) Houmra do naší první zastávky ve Žluticích.

I když tam jdeme nakoupit, můžeme si vzít pouze jednu věc. Já čapnul pití -- Dobrou vodu bezovou. Po nákupu začal teprv sranda. Vycházíme ze Žlutic a jdeme na záchytný bod číslo dvě -- Chyše. No musím říct, úžasná cesta. Táhneme se jak ponocný po silnici a ještě kolem nějaký žumpy. :-D

Za nějakou dobu zatáčíme do lesa (Houmr to chtěl asi obklíčit), a tam hrajeme spoustu zajímavých her. První z nich je bomba, to se nejdřív řekne něčí jméno a pak se mu hodí tenisák, takhle to pokračuje dokud Houmr neřekne bum, ten kdo bouchnul měl 10 kliků. Další hry jsou povodeň, Sithové a Hvězda smrti, ty vysvětlovat nechcu, páč bych se upsal.

Počasí si z nás dělá dobrej den (Chvíli poprchává, chvíli praží sluníčko), takže furt vytahujeme nebo schováváme pláštěnku. Zapomněl jsem, že Matěj (Fritzman) někde v lese ztratil tenisák neboli bombu (game over). Pokračujeme v cestě, nyní už bez bomby a cesta jako vůbec nechce končit. Jdeme kolem jakési dostihové dráhy a vedle ní je takej velkej barák. V jednom z jeho oken stálo hodně pohárů, tak jsme usoudili, že jsou to borci.

Pak za sedmero horami, vidíme Chyši. Hurá, tady si můžeme po malé svačince nakoupit jídla tolik kolik se nám vlezlo do krosny a hlavně máme dlouhou pauzu. Zde jsem díky Houmrovi objevil zajímavou kombinaci chutí, romadůra, čokoládové zmrzliny a celozrnného pečiva. Tož Ája řekla, že si to mám patentovat, to taky udělám.

Teď začíná naše velká zkouška, nejtěžší cesta je před náma. Z "posledních sil" míříme ke vzdálenému cíli, Liščím skalám. Plazíme se do vysokých kopců. Je to sice namáhavé, ale nádherné (krajina, kterou jsme šli, úplně úžasná nejvíc moc). Zapomněl jsem, že někde pod kopcem jsme my odvážní pili ze studánky a bylo to dobré. Jinak nahoře na kopci byl velkej bílej kříž a u něj byl nádhernej výhled kolem dokola.

No zpět k cestě. Teď je to jako fakt mazec, jdeme po taký příkrý, kamenitý cestě necestě k našemu cíli. Když jsme to vylezli, tak stačilo projít takovej háj a byli jsme na místě. Tam musíme nasbírat chrundu a dřevo na oheň, když to máme, jdeme se utábořit. Za chvíli byla dobrá večeře -- čočka. Po ní jsme dobře prděli, nejvíc bohužel já, takže všichni padali smrady. Noc je v pořádku, děláme kraviny a pak jdeme spát.

Ráno vstáváme docela pozdě, někdy kolem desátý, takže pohoda. Pak hrajeme další hry, něco ze stromama, lidský pexeso (to byla velká sranda) a elektrika (tu jsem nehrál, páč jsem zrovna obědval kuře na paprice). Pak se jdeme ještě projít na Ležky. Cestou k vlakový zastávce nás chytil pěknej slejvák (docela sranda, do tábora jsme dojeli hezky promočený).

No došli jsme na tu zastávku a čekali, mezitím jsme dělali další kraviny. Když přijel vlak, tak jsme do něj celý šťastný nalezli (Houmr moc šťastnej nebyl, platil jízdenku :-D) Jízda ve vlaku byla docela nuda, ale i tak stál dvoudeňák za to. Klidně bych si to zopáknul.

( Celá tisková zpráva | Informační e-mailVytisknout článek )

Novinky
07.08.2014: Radostná událost či jak se to říká
Kdyby Vás to někoho zajímalo, tak Lena Králová (Dudková) si zajistila zábavu na dlouhé zimní večery. Narodila se jí (a samozřejmě Kubovi) Eliška. Hodně stěstí.

27.02.2014: Halka ma Adama
Dnes v 0:40 se nam narodil Adam. Zatim vypada vse v poradku. Halka

23.12.2012: Nový Borek 2012
Martin Husák pro Vás připravil průřez minulým táborem. Sice to nebylo hned, ale k Vánocům snad potěší.

Světelné meče - 21
Jediové k poctě zbraň
zobrazení: 1329
známka: 0

Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS.